2006. december 29., péntek

Mit is írjak?

Amikor eldöntöttem hogy írok egy blogot, azt vettem tervbe hogy gyakrabban írok... Több oknál fogva ez nem sikerült még. Most az Ünnepekre is foghatom, mivel azokat a szüleimmel töltöttem vidéken. Az jó pár nap volt, sokat pihentem és aludtam. Ja, és meg is volt a születésnapom ;-) Már kezdek kinőlni a ifjúsábol ;-) (vagy az ifjúság a lélektől függ?)

Bennt az irodában zajlik az élet, annak ellenére hogy sokan nincsen bennt, itt vagy a kinti kollegák közűl.

Ma valahogyan nem tudok mit írni. Momentán nincsen túl sok érdekes. Nekem most a következő "nagy" nap január 22 lesz. Akkor kell majd mennem a Lászlóba, vérvételre. Lehet hogy mert még elég "friss" vagyok, de mindig kicsit izgulok mi lesz most az eredményem. A múltkori vérvételhez képest most rendszeresen szedem a vitaminokat és ittam is egy teát ami talán segíthet a kis dögök ellen. Most főleg azért vagyok kiváncsi hogy valamit segíthettek ezek a dolgok.

De m ind ez előtt lesz még a Szilveszter. Mindenkinek a legjobbakat kívánok az új évre. Döntse el mindenki magának mi is legyen az a legjobb ;-)

BUÉK!

Nincsenek megjegyzések: