2009. február 24., kedd

Péntek lesz a nap

Múlt pénteken, két hét után, kiengedtek a Szent Lászlóból. Február 9-én egy csunya övsömörrel kerültem be. Szerencsére az nagyon szépen el is múlt, már megint a hagyományos ronda arcommal dicsekedhetek. De azért volt egy bibi is. Múlt szerdán a nagy viziten azt mondták az orvosok, hogy pénteken mehetek el. Szerda délután a lázam hirtelen felszaladt 38,4-re. Azóta megvan a láz, hol kezelhető, hol magas.

A láztól Kosa doktornál megint beindult a nyomozhatnék. Mondta, hogy majd nyirokcsomómintát kell venni. Rákérdeztem, hogy mire gondol. Lymphomára gondol. Ezt már gondoltam én is. Valószinű, hogy s Hodgkin-féle lymphoma, ami a B-lymfocytáknak a rákja. Nem sokára el fog dőlni, mivel most, jövő pénteken lesz a biopszia-vétel. Elég rövid távon sikerült sebészt találni, szerencsére.

Tegnap az irodában voltam. Délre mentem be és fél 6-kor mentem haza. Az sok volt. Eléggé lefáradtam ez az öt és fél óra alatt. A csoportomban nagyon jól reagáltak, mindenki azt mondta, hogy amit tud, segít. Volt egy rossz élmény is. Egyik kollega azt állította, hogy valami nincs rendben a lelkemmel, mivel az okozza a rákot. Tegnap nem nagyon mondtam neki semmit, de ha még egyszer ez a kuruzsló oda állít és nyomja a sódert, lehet, hogy ki fogom dobni az ablakon. Ja, meg az is jó volt, hogy ha materialista vagyok, akkor nem biztos, hogy érteni fogom. Ez a kollega mondta még annó, hogy simán elmehetnék máshova dolgozni dupla fizetésért. És akkor én vagyok materialista. Ha valakibe beleüt a villám, akkor az is magának köszönheti, mert a lelke nem volt rendben? Az élet tele van dolgokkal, amik nem megmagyarázhatóki. Sokszor nincs összefüggés dolgok között és ne is keressünk, mert csak baromság lesz az eredménye.

Nincsenek megjegyzések: