2008. március 20., csütörtök

Húsvéti pihenés

Elvileg ma szabin vagyok, de épp most telefonált az account manager, hogy sürgősen kell valami adat. Éljen a céges mobil, laptop és az internet! Annyiból jobb most, hogy aludtam, ameddig fel nem ébredtem (9-kor), de az éjjel is már többször fenn voltam. Utóbbi időben ritka az, hogy teljesen végig alszom az éjszakát. Az elmúlt napokban, annak ellenére, hogy már nyugisabb kéne lenne benn, még volt hajtás rendesen. De azért észre veszem, hogy a kintiek azért rendesen megbecsülik a munkámat. Hétfőn egyik nagy főnök Amerikából ideszólt nekem a belső chatrendszeren, hogy mizujs és még egyszer megköszönte az múltkori hétvégi munkámat. Ilyen kis dolgok azért jól esnek. És, ha már be van kapcsolva a gép, akkor mindjárt egy pár másik dolgot is elintézek.

Nem csak mára és holnapra vettem ki szabit, hanem áprilisban is szabin leszek. Egy hosszú hétvégére megyek Berlinbe majd. Épp tegnap este volt egy kis program egyeztetés. A vasárnap elmegyünk egy Mendelssohn hangversenyre. Egy villában, Potsdam környékén a "Lied ohne Wörte"-t fognak előadni. Utána (vagy előtte), nem tudom még mikor lesz az előadás, beugrunk Potsdamm-ba. Már most van sok kedvem. Fényképező gép ott van már az útra várakozó cuccok között... ;-)

Közben hétfőn meg is volt a negyed éves randim a Lászlóban. Ezzel az alkalommal Ági szúrt meg, de nem is vettem észre. Nagyon ügyesen csinálta. Majd jövő hét végefelé meglesz az eredmény, ha minden igaz. Ezzel az alkalommal nekem most vírust is néznek. Kiváncsi vagyok, hogy a múltkori (októberi) alacsony szám után, most hova megy a vírusszámom.

Miközben ezt írom, legszívesebben megint lefeküdnék aludni. Elég rendesen elfáradtam, ha hajt az ember, akkor nem nagyon érzi, akkor jönn ki, amikor leül (vagyis nálam így működik). Most, hogy visszagondolok január közepétől tartott most ez a hajtás. De be kell mennem a városban. Már október óta húzódik egy dolog, amit el szeretnék intézni. Nem nagyon sürgős, de le akarom már tudni. Ma délután meg internetet fogom bújni, lakásügyben... a mostani hajtás kicsit bezavart a lakáskeresésben.

Közben meg nagyon észre lehet venni hogy közeledik a tavasz. Egyre inkább veszem észre, hogy akár vadidegenek is el kezdenek velem dumálni. Tegnap a BKV bérletpénztárnál baromi nagyot és jókat dumáltunk a pénztáros nénivel. Nagyokat röhögtünk. Interneten meg egy HR-essel beszéltem és már félig-meddig felajánlott egy állást egy nagy német származású cégnél. Mondtam neki, hogy egyelőre jól érzem magam a jelenlegi helyemen, de majd beszéljünk húsvét után. Sosem árt, ha az ember tudja, hogy mi a piaci értéke...

Minden kedves olvasómnak nagyon kellemes és áldott húsvéti ünnepeket kívánok. Akik locsolókat várnak: annyi locsolót kívánok nekik ammenyit szeretnének. A locsólóknak meg annyi piros tojást, ammenyi jól esik és akik nem locsolkodnak: jó ünnepeket!

Nincsenek megjegyzések: