2009. március 29., vasárnap

Hétfőn ambulanciára

Tegnap este amikor lefeküdtem még csak itt-ott voltak piros pöttyök a börömön. Amikor ma végre felkeltem (szinte nem is aludtam), karjaim, lábaim és törzem tele volt mindenféle pöttyökkel. Amikor a főorvos elbeszélt velem, mielőtt elkezdtem szedni a bogyókat megállapította, hogy 3 ok lehet majd a bőrkiütésekra nálam: Stocrin, Abacavir (ami az egyik hatóanyag a Kivexában) és a saját bőröm (aminek eléggé erős ekcémás múltja van). Kérdésemre, hogy akkor hogy döntsem el, hogy egy kiütés mitől jöhet, az volt a válasz: azzonnal bejönni, megmutatni. Ugyebár nálam mindig Murphy törvénye érvényesül: akkor jönnek elő az ilyen dolgok, amikor nincs doki, hétvégén. Ez az mostani sem kivétel erre. Már beszéltem az egyik nővérrel, elmondtam a helyzetet és Stocrinra gyanakodott. De mindenképp mérjem majd a hőmet és ha gond lesz a légzéssel, akkor a ma esti Kivexát ne vegyem be. De mindenképp holnap reggel ambulancián mutassam meg magam. Légzési gondok nincsenek és nem érzem, hogy lázas lennék, de majd mindjárt mindenképp megmérem, az a biztos.

Erőlétem kezd javulni, szerencsére. Tegnap Dementiával egy nagy sétára mentünk. Néha nagyon lihegtem, néha alig mentem, de nagyon jól esett. Így, most egy hét bogyószedés után, mondhatom, hogy javulok és ez jó érzés a múlt hónapok szarakodása után. Az egyéb kiseb gyulladások is lassan múlnak. Még egy-két hét és megint teljesen működőképes leszek. Ezt alig várom.

Közben ma meg tovább készülődök holnap délutánra. Akkor majd első éves orvostan hallgatók előtt beszélek a HIV-ről. Kiváncsi leszek, hogy milyen lesz az egész...

Nincsenek megjegyzések: