2009. augusztus 30., vasárnap

Kissé elfeledkeztem a blogomról

Most veszem észre, hogy mióta nem írtam. Pedig már sokszor fejemben volt, hogy írjak már... Azért nem írtam, mert nem érezném jól magam, hanem mert túl sok elfoglaltságom volt. Már több mint másfél hónapja, hogy visszamentem dolgozni. Az jól megy, bár észreveszem, hogy komoly időszakon mentem át. Még kissé feledékeny vagyok, néha nem jönnek elő a szavak, ha valamit mondani akarok. Majd rendbe fog az jönni. Figyelembe kell vennem, hogy azért 6, 7 hónapig nem nagyon csináltam semmit. A vegetáláshoz nem kell agyi kapacitás, ugyebár ;-)

Hosszú hétvége után még egy hét szabin voltam. Ki volt adva a parancs a munkahelyemen, hogy augusztusban és szeptemberben mindenképp vegyek ki egy-egy hetet. Még szerencsére magam dönthetem el mikor ;-) Majd szeptemberben akkor veszem ki, amikor hugom Magyarországon lesz. Tervbe van véve, hogy majd egy nap elmegyünk a Vidám Parkba. Közben megvan a következő utam Brüsszelbe. Szeptember végén lesz megint egy ECAB. Már most kiváncsi vagyok mi lesz ott.

Munkahelyen is mindenféle fejlemény van. Annak ellenére, hogy hullaszag van benn, nem temető az egész. Lehet, hogy mégis meg lehet menteni az egészet? Majd ki fog derülni. Rajtam (és csoportomon) nem fog múlni. Ahogy mondják a franciák: "Qui vivra, verra.", vagyis aki él, (meg)látja.

Nincsenek megjegyzések: