2007. december 12., szerda

Nagy hóvihar közeledhet

Hétfő óta mást csinálok. Több a munka, de így most jobban esik. Hétfőn este 11-kor mentem haza, előidézve a régi jó időket. Amikor (lassan) három éve kezdtem, voltak olyan időszakok, hogy rendszeresen este 11-ig, éjfélig dolgoztam, dolgoztunk a csapattal. Nem mondom, hogy megint annyira el fog fajulni a dolog, de nem bírom hosszútávon az üresjáratot. Hétfő este le kelett adnom egy jelentést, olyan témában, amit nem ismertem még. Fél napig vadásztam valamilyen infóra, utólag kiderült, hogy valami rendszerbaromság miatt nem stimmeltek az adatok. Közben azt a három kollegát kelett segíteni, akik átvették tőlem a melóm részét. Kedd reggel még a jelentésen kelett javítani, de nagyából rendbe volt. Kaptam is egy köszönő leveleket több kinti, ami tényleg nagyon jól esett. Én nem voltam nagyon megelégedve munkámmal, majd következő alkalommal ennél jobb lesz. Kicsit tartok a hónap hátralévő részéről. Az eredeti tervem az volt, hogy nyugottan kiveszem még az erre az évre el nem költött 11 szabadnapomat, de asszem ennek a tervnek lőttek. Ahogy most látom a dolgokat, elég sok meló közeledik, már jövő hétig megvan a programom, ha nem vigyázok betemethet a lavina itt az irodában. Gyorsan kéne megtanulnom síelni...

Nincsenek megjegyzések: