2008. december 11., csütörtök

Kezdődik a szétszerelés

Ma reggel, tanulva a tegnapi napból, hogy fél óra a jelenlegi állapotomban nem elég ahhoz, hogy kijusszak a Szent Lászlóba, nyolc előtt5 perccel már útra keltem. Amikor bemehettem a rendelőbe, a főorvos úr jókedvűen köszönt, de a saját finom, diplomatikus módján már mondta, hogy szarúl nézek ki. És, hogy fehérebb vagyok mint a fal...

Az egész vége az volt, hogy megint egy vérvétel, holnap reggel megint a Laciba kezdem a napot. Programon a következő: hasi ultrahang, mellkas röntgen és arc- és melléküreg átvilágítás. Karácsony előtt tervezz a főorovos úr szétszedni, hogy kiderítse mitől vagyok ebben az állapotban, amiben most vagyok. Felkészültem most arra, hogy a Lacit a következő hetekben gyakran fogom látni. Lehet, hogy talán jobb is, ha beköltöznék és onnan járnék be dolgozni ;-)

Ja, CD4-szám 408 volt, ha jól emlékszem. Százalékot nem tudom. Máskor fel szoktam pattanni, hogy megnézzem a számokat, de mivel a felpattanás most nem igazán egy opció, amivel tudok élni az ma elmaradt.

1 megjegyzés:

Dementia Schikk írta...

Pihi-pihi-pihi-pihi-pihi-pihi...