2007. június 26., kedd

Könyököm problémázik...


A hétvégem jól telt. Szombaton fodrásznál voltam, sikerült is elmennem kondizni (másfél óra csakúgy elrepült). Szombatdélután és este meg pihentem, nem csináltam nagyon semmit. Az jól esett, mondhatom. De majd jövő szombaton azért valamit csinálnom kéne a takarítással kapcsolatban, nem lehet minden szombatot ellébecolni, bár mennyire is szeretném. Vasárnap sem unatkoztam... A nap azzal kezdődött hogy templomba mentem. Nem is volt rossz az istentisztelet. Miután haza jöttem kicsit otthon voltam, hallgattam zenét (Vivaldi: Gloria, Haendel: Dixit Dominus). Egykor mentem a moziba; Harmadik Shreket néztem meg. Film után meg tanulás volt. Valamit azért készülni kellet a pénteki vizsgára.




Hétfő reggel megint sikerült elmennem kondizni, úgyhogy kissé büszke voltam magamra. Az irodában kissé unalmas nap volt, csak már nagyon piszkált a könyököm. A hártya (bursa) ami körül veszi az izuleteket be van gyulladva és a nap vége felé egyre jobban zavart. Majd mindjárt dokihoz megyek...

Nincsenek megjegyzések: