2007. június 11., hétfő

Örvények


Tudom hogy egy ideje írtam, de ennek az oka egyrészt hogy el voltam - és vagyok - havazva a munkahelyemen. Éleggé eseménydús voltak a múlt napok benn az irodában, és egyenlőre még nem is látom a végét. Még az egyik vezetőmmel is volt egy kisebb összetűzésem, mivel nevemben valamit megígért, amirol nem nagyon tudtam. És utánna meg reklamált hogy nem volt meg. Legalább nem unalmas az élet! :-)


Egy másik ok, hogy egy ideig nem írtam az, hogy közben a fejemben sem nyugszanak a gondolatok. Már hetek óta örvénykednek a külömböző gondolatok a fejemben. Ki nem lehet őket kapcsolni, leállítani vagy csak lelassítani sem. Még csak egy pár hét, és akkor lesz egy kis nyugi. Benn a munkahelyemen is észreveszik. Mondják hogy nem szoktam már annyit mosolyogni és hogy a jó kedvem hamar eltűnik. Ma este azért is elmentem sörözni két kolleginával. Az elején nem nagyon voltam ott lelkileg, de az este halladtával azért jobban belefolytam a beszélgetésbe. Elég érdekes témák jöttek szóba, mint példáúl mi külömbség a lélek és a szellem között, evolució, stb. Pedig csak egy sört ivott mindenki.


Na, lassan befejezem, mivel holnap reggelre terveztem a kondizást. Múlt hétfő reggel voltam kondizni, munka előtt. Az nagyon jól esett és folytatni szeretném.

Nincsenek megjegyzések: