2007. június 23., szombat

Visszatér a nyugalom


Annak ellenére, hogy a héten nem igen volt munkám (főleg ha összehasonlítom az előző hetekhez, hónapokhoz), a múlt héten nagyon fáradt voltam és nagyon elegem volt mindenböl. Benn az irodában már nagyon kerülgetett a kimerültségi hiszti. Volt már egyszer, kb másfél évvel ezelőt, hogy ténylegesen elkapott egy ilyen hiszti. Rendesen lekaptam az akkori vezetőm fejét. Szegény nagyott nézett, mivel szinte mindenki az irodában úgy ismer mint türelmes ember, aki (szinte) mindent megcsinál. Na, szóval, a héten, sőt, a múlt héten megint éreztem, hogy ilyen hiszti megint kezd kialakulni. Csütörtökön és pénteken annyira kevés volt a meló, hogy mind két napon korábban léptem le. Csütörtökön 4-kor terveztem lelécelni. Ebböl a végén 5 óra lett (mindig csúszok...), de így is jóval korábban a megszokottnál hagytam el az irodát. Pénteken a terv 3 óra volt, tényleges kivitelezés meg 4 óra lett (eléggé fiksz az egy órás csúszás nálam...). Ma reggel időben ébredtem, és eléggé éber vagyok. Nemtom mitöl, de most nagyon jól érzem magam. Megyek mindjárt fodrászhoz (kezd már nagyon hpsszú lenni a hajam) és utánna talán egy kis kondizás. Azt követve meg készülődés a pénteki vizsgára...

Nincsenek megjegyzések: