2007. június 13., szerda

Következő...


Lassan vége az egyik őrültek házának, kezdődik a következő. Holnapreggel, fél kilencre betettek egy telefonkonferenciát a határidőnaplómba. Erröl a témárol ma már legalább 4 telefonos konferenciám volt. Kezd megtelni a púpom ettől. Holnap reggel csak egy fél órás lesz (vagyis remélem hogy csak fél óra lesz). Szerintem fújtak ezúttal a kondizásomnak, csak hanem kora reggel kelek fel és úgy megyek be az irodába. Holnap reggel majd meglátom mikor kelek és majd eldöntöm hogy lesz-e kondizás vagy sem.


Aztán lassan kéne kezdeni az előkészüléseket a francia nyelvvizsgámra. Megkaptam az időpontokat mind az írásbeli és a szóbeli részére. Szerencsére ugyanazon a napon lesz mind kettő. Hónap végén lesz ez a buli, úgyhogy kb két hetem van még előkészülni a nagy eseményre. Most is hallgatom a Radio Notredame-t, mivel az az egyetlen franciaajkú rádió ami nekem bejönn internetetn. Ha meglesz most a francia, gondolkozom azon hogy decemberben leteszem az angol nyelvvizsgát. Tudom magamrol hogy jól beszélem azt a nyelvet, de már rájöttem hogy az itt Magyarországon általában nem jelent sokat, ha nincs meg róla a papír. Találkoztam már emberekkel, akiknek papíron, megvolt két vagy három nyelvvizsga, legalább középfokon, de amikor meg kellett szólalniuk nem értettek semmit és nem tudtak semmit se mondani a megadott nyelvben. Hát, hiába, néha alkalmaszkodni kell. Mielőtt felvettek a jelenlegi munkahelyemen, leteszteltették a holland nyelvtudásomat, amikor még kinnt éltem. Elvileg egy negyed óráig kellett volna beszélni a nyelvtanárral... Három perc alatt megvolt. Én javítottam még a tanárt... pontosan meg is tudtam neki mondani hogy hol tanulta a holland nyelvet, annyira erős volt a tájzólása. Egyébként Belgiumban tanulta a nyelvet, Brüsszeltöl 30 km-re keletre. Most hogy ezt leírom még azon is gondolkozom hogy netán tegyem le hollandbol is a nyelvvizsgát... Legyen bizonyíték hogy hollandul is megtudok szólalni egy-két szót. Aztán jöhet a következő nyelv....

Nincsenek megjegyzések: