2007. július 9., hétfő

Megvan!


Hogy mi van meg? A francia nyelvvizsgám sikerült! Amitöl féltem a vizsganapom, beteljesült: a délutáni felvonás: a szóbeli nem sikerült annyira jól, de a vizsga három másik része úgy sikerült hogy megvan az teljes vizsga. Majd holnap el kel mennem a bizonyítványért. Ez egyben volt a nap legjobb híre. A mai napot legszívesebben minél hamarább elfelejteném. De hát ez is bele tartozik az életben, hogy mások után össze kell pakolni. Holnap biztos vége lesz már. Utánna még egy pár nap az irodában és megyek szabira. Egyébként szüleimhez megyek vidékre. Ott úgy fogom kezdeni a szabit, hogy leengedem a rendőnyt is végig alszom a napot! (Ha sikerül.)


Pénteken egyébként nagyon meg voltam lepődve. Beszélgettem egy takarítónővel az irodában. Rövid idő után a melegházasságrol is szó esett. Azt álította, hogy szerinte nem lehetne megengedni a melegházasságot, mivel a melegek terjesztik a HIV-et. Egyrészt a logika hiánya döbbentett le eléggé, másrészt az, hogy nem is akart érdemlegesen vitázni a témárol. Ezelőtt rendszeresen beszélgettem vele, és úgy tünt, hogy normális értelmes ember lett volna. Az egészben az a bosszantó számomra, hogy ez a nő évekig kint élt (a volt Nyugat-)Németországban. Ott aztán megtanulhatta volna, hogy egy demokrácia hogyan is működik. Lehet, hogy sokat várok el?


A hétvégén, egyébként, elolvastam a gay.hu-oldalon Gyurcsány bejegyzését Szetey Gáborrol, blogjába. Mióta itt Magyarországon élek, nem foglalkozom a (magyar) politikával. Nekem ez a bejegyzés teljesen értelmesnek tünt. És reménykedem, hogy idővel itt Magyarországon a többség megtanulja azt a viselkedést, ami egy demokráciában élő néphez tartozik. A demokrata élethez tartozik a tüntetés is (és az ellentüntetés), de az is, hogy nem személyeskedünk, nem dobálunk tojással vagy más tárgyakkal.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

nyugaton a politikusok rendszeresen tortát kapnak az arcukba :-)) itthon a buzik kapnak tojast es uvegeket.
nem tudom mit varsz el a magyaroktol. kulonben is, van benne valami, hogy a melegek terjesztik a HIV-et, hiszen nezz magadra, es nezz ram. Ha en nem lettem volna meleg, most boldog ember lennek. ehelyett egy nyomorult aidses buzi lettem, egy elcseszett elettel, amiben annyi boldogsag van, hogy nem lesz tul hosszu legalabb.
de igen, a melegeknek akkor is kell hazasodni, a logikai osszefugges meg valoban santit. a ket kijelentés csak külön -külön allja meg a helyét
B.