2007. július 20., péntek

Vége a szabinak (ebben a hónapban)


Ez a hét nagyon gyorsan eltelt. Végülis a szüleimnél voltam, édesanyám már nagyon kérdezte, hogy mikor leszek már ott hosszabb időre, nem csak egy hétvégére. Sokat pihentem... volt hogy napközben egy kicsit ledőltem, hogy pihenjek egy keveset és úgy elaludtam, hogy órákkal később ébredtem csak fel. Szerencsére szüleim háza elég hüvös, úgyhogy nem volt gond a hőmérséklettel, hacsak nem mentem ki.


A szüleimnél rájöttem, hogy már teljesen elszoktam a tévézéstöl. Itt Pesten nekem nincsen tévém és a szüleimnél észre vettem, hogy nincs türelmem végignézni egy programot. Egész héten csak egy dolgot néztem végig: CSI: Las Vegas, ami egyik holland csatornán ment. Egyébként eléggé érdekes, hogy leszoktam a tévézésröl. Régebben nem is lehetett kirobbantani a tévé elől.


Azért nem csak punnyadtam a héten. Szombaton mindjárt az első program, amikor haza értem, az volt, hogy egyik rokontol elhoztuk a könyveimet. Egy idejig ott tároltuk őket, mivel Pesten nem tudtam sehova se tenni, és a szüleimnél meg építkezés volt, úgyhogy ott sem fért el sehol. Az első könyv amit előszedtem a biokémiai könyvel volt az egyetemröl. Diákkoromoban is márnagyon szerettem azt a könyvet. A hét folyamán bele olvastam itt-ott.


Esténként meg a szüleimetsegítettem a kert locsolásával. Jó kis meló volt, általábban egy két, három órás torna volt. Volt a zöldséges kert, hátul, és a virágos kert a háznál. Ezen a héten, az első virágoskert rám volt bízva... Csak most tűnt fel, hogy mennyi növény van ott... angyaltrombitafa, fuchsia, citromfa, fügefa, rózsák, flox... többit már el is felejtettem...


Hétfőn reggel lesz a negyedéves randim a Nelly vagy az Ági nővérrel. Utánna meg irány az iroda... nem is nagyon hiányoltam az irodát... Lehet hogy még több szabi kelett volna? ;-)

Nincsenek megjegyzések: