2008. szeptember 30., kedd

Gyors beszámoló

Tudom, nagy csend volt részemről a múlt napokban. Ez nagy részben annak tudható, hogy nem éreztem túl jó magam. Ez szerdán már kedződött Londonban. Reggel 2 és fél előadást hallgattam meg. Azért volt fél, mert nem bírtam már a reklám előadást a fluorospotról. Vissza mentem a szobámba a kollégiumban és aludtam egy jó fél órát. Utánna meg dolgoztam egy pár órát, mivel egy nagyon sürgős kérelem jött be a felső vezetéstől. Csütörtökön elmentem az előadásokra.

Péntekreggel 6kor megindultam ki Gatwicki reptérre, mivel elvileg 9:30-kor indult volna a gépem vissza Pestre. Ez majdnem egy órát csúszott, mivel túl nagy volt a forgalom a reptéren. Itt Pesten Drágám eljött értem a reptérre. Este meg elmentünk egy koncertre (Haydn triók).

Szerdán, Londonból, még felhívtam a kórházat, eredményeim miatt. Már eléggé kiváncsi voltam a számokra. CD4 számok enyhén javultak 454-ről 486-ra. A relatív CD4-számom elég erőteljesen javult 15%-ról 19%-ra. Vírusszám még nem volt meg. De ami tényleg jó hír volt, hogy a májértékek majdnem felére csökkentek. Ezzel majdnem a normál tartománybe kerültek vissza. Ennek nagyon örültem. Majd pénteken hallom meg a vírusszámomat és akkor is fog kiderülni, hogy el fogom-e kezdeni a gyógyszerszedést.

Nincsenek megjegyzések: