2008. november 20., csütörtök

Töltés alat az aksi

Rég írtam, tudom, de úgy szeptember óta úgy kimerülés szélén voltam. Épp annyi energiám volt, hogy menjek dolgozni, foglalkozzak Drágámmal, amikor együtt voltunk és tovább meg szaladt minden. Nem is nagyon tudott más dolog érdeekelni, mivel ott volt az elég nagy energiacsőd. Szeptemberi üzleti útam, két hét Hollandia, egy kínszenvedés volt. Utánna meg egy hét itthon amikor leszivesebben bebújtam volna egy sírba, világ végéig aludni és utánna meg London, ahonnan meg egy majdnem tüdőgyulladással jöttem haza. Közben még több kisebb-nagyobb bajom is volt. Most úgy tünik, kezdek kimászni belőlük. Szervezetem egymás után kijavítja a gondokat, de közben fogytam 84 kg-ra.

A múlt héten Máltán voltam egy vakcina és mikróbicid konferencia miatt. A konferencia nagyon érdekes volt, de ott tudtam kipihenni magam valamilyen szinten. Volt egy pár érdekes előadás alap immunrendszeri ismeretekről. A tavalyi STEP vakcina teszt csődje után, most sok kutató visszaállt az alapok kutatására, mivel STEP azt mutatta, hogy még nem tudunk eleget az immunrendszer pontos működéséről. Az eddigi képünk már eléggé bonyolult, sok összefüggésekkel, de ez még nem elég. Ami Máltán még plusszba kiderült, hogy a a kutatók hálozata valamilyen módon jobban együtt szeretne működni a HIV fertőzöttekkel. Én megkaptam a feladatatot, hogy tartsam a kapcsolatot a vakcinakutatókkal. Hogy pontosan mit és hogyan és mikor, azt még nem tudjuk, de majd kiderül.

Az irodában is zajlik az élet közben. Hétfőn részt vettem egy vezetői tréningen. Kissé ciki colt, mert párszor majdnem elaludtam. De annak ellenére egyre inkább a magasabb szinten lévő vezetők is tőlem kérdeznek mindenfélét. Hirtelen nemtom minek köszönhetem most ezt a népszerűségemet.

Gyógyszeres kezelésről még ninsc hír, mivel volt valamilyen gond, amit előbb rendezni kellett. Tegnap kaptam eredményt a múlt keddi vérvételről. Állítólag minden rendbe jött. Következő (hagyományos) vérvétel decemberben lesz, eredményt gondolom, hogy majd 2009-ben fogom megkapni. Egyébként kaptam kedden egy bókot Nelli nővértől. Kérdezte, hogy hova tüntek a pöttyeim, vagyis a sebeim a bőrömröl. Már hónapok óta éjjel-nappal kenem a bőrömöt. Havonta egy liter testapolót fogyasztok. Jó hallani, hogy valaki akkor észreveszi az eredményt ;-)

Nincsenek megjegyzések: