2009. január 28., szerda

Dolgoznék már!

Rájöttem, nem tudok semmit csinálni. Nekem valamilyen elfoglaltság kell. Ma itthonról dolgozgattam valamin, amire az egyik kinti kollega külön megkért. Mindjárt magamhoz is tértem, de csak fél egykor fogtam neki. Egy pár ötletem is volt, hogy lehet majd jobban kézben tartani a melót, megbeszéltem a kintiekkel és eddig mindenkinek tetszett. Megint pörgök ahogy egy éve pörögtem. Jó érzés. Csak annyi bibi van még, hogy nem tudok még egész napot így pörögni, az aksi még túl hamar lemerül. De ezen dolgozom.

Holnap reggel megint van randim a Laciban. Már lassan heti szinten látom a kedves főorvos urat. Ez lehet, hogy már kicsit sok... Holnap kiderül majd, hogy a vérképen milyen: segített a sokk zabálás, több már a vas és a zsír a szervezetemben vagy kell még tömni a majmot ezerrel? Holnap is ki fog derülni, hogy lesz a randim tűdődokival és sebésszel rövid távon. Tüdődoki azért jött képbe, mert a CT-én a tüdőmben is látszanak a felduzzadt nyirokcsomók. Az egyik doki (van akinek két orvosa van a 22-esben) ki akarja zárja a tbc-ét. Állítólag van egy nehezen kimutatható tbc. A sebész meg azért jött szóba, mert lehet, hogy ki akarnak venni egy nyirokcsomót, hogy a nyirokcsomórákot lehessen kizárni. Közben meg azt tervezem, hogy februárban (részben) visszamennék dolgozni... Nincs jobb egy kis munkahelyi felfordulásnál. ;-)

Nincsenek megjegyzések: