2009. január 31., szombat

Megyek vissza melózni

Majdnem elfelejtettem, de még adós vagyok a csütörtöki eredményel. Le van zárva minden. Nincs komolyabb, csak a fertőzés által okozott kimerülés. Közben meg hízok rendesen. Tegnap mérlegre áltam és 87 kg-ot mutatott. Mivel csak február 9-én megyek vissza a melóhelyre (ami elég érdekes lesz), még van egy hetem legalább 3 kg-ot hízni.

Már lassan kezdek félni februártól, egyébként. Csütürtök este felhívott egyik legjobb barátom Hollandiából. Kiderült, hogy egyik ismerősöm öngyilkos lett. Ha jól tudom, a lány 27 vgy 28 éves volt. Akkor ment férjhez, amikor Magyarországra költöztem. Bár nem nagyon ismertem, kissé megrázott az egész, mivel most minden hónapra jutott egy haláleset az ismerettségi körömben. Novemberben meghalt Edwin, Amsterdamból, decemberben egy izraéli barátom halt meg és akkor most meg a Marina. Bár nem vagyok babonás elgondolkodtam hogy februárban most mi lesz.

A munkahely meg azért lesz érdekes, mivel a múlt héten létszámleépítés volt. Ettől a hangulat bent nem túl jó. Mennek a találgatások mikor fogják nekünk megmondani, hogy köszönjük szépen az erőfeszítéseket. Ezt meg még jobban elősegíti különböző vezetők által végzett nem tökéletes kommunikáció. Majd lesz valami. Én most a munkám miatt nem nagyon idegeskedek. Ha nem ennél a cégnél, majd másik cégnél lesz lehetőség. Közben egyik kollegától kaptam egy emailt amiben megköszönte, hogy annó, amikor felvettük őt, foglalkoztam vele (amit már elfelejtettem).

Nincsenek megjegyzések: