2009. január 15., csütörtök

Megható meglepi

Ma este megint vidéken vagyok. Hétfő este mentem fel Pestre, a keddi CT scan miatt. A tegnapi nagyon rossz idő miatt ma indultam vissza. Amikor benéztem a szobámba, itt a szüleimnél, meglepetés várt az ágyamon. Ott várt rám egy hosszúkás fehér doboz, masnival. Ami nekem gyanus volt, hogy a telefonszámo között a céges mobilszámom szerepelt a címzettnél. Kiderült, hogy a kinti kollegák, akikkel együtt dolgozom a szerződésen,az account managerrel az élén, küldtek nekem virágot, és azt kívánták, hogy minél hamarább épüljek fel. A szervezést meg a csoportomra bízták (ahogy ki is derült, majdnem agyrémet kaptak tőlem, mivel az indulásom mindig meglepetés, magamnak is... Azt hiték, hogy már szüleimnél vagyok, amikor egy kollegina, akivel tegnap este vacsoráztam, oda ment hozzájuk és kérdezte, hogy benéztem-e már az irodába...)
Itt van egy fénykép a virágokról, amit kaptam:

Ez többet ér bármilyen gyógyszernél!

Tegnap este, amikor az utak megint járhatóak voltak, még elmentem az Istvánba a CT scanem leletéért. Nem találtak semmi rosszindulatút és minden rendben volt, kivétel a mirígycsomók, amik mind fel vannak duzzadva. Az gyulladásra utal. Fertőzésem óta fel vannak duzzadva a mirígycsomóim, úgyhogy ez várható volt. Azért az jó hír, hogy tovább minden rendben van. Most csak még fel kéne tankolnom...

Nincsenek megjegyzések: