2009. július 16., csütörtök

Még vashiányos vagyok

Onnan tudom, hogy mé gvashiányos vagyok, mivel mér mindig elg ingerlékeny vagyok. Van itt egy kollegám, aki már legalább egy éve, vagy másfél csinálja ezt a melót. Meg kell csinálni valamit, amit az új anyavállalt eddig nem kért (amikor még önálló cég voltunk csináltuk), de most úgy tünik mégis kell. Ezt a melót többször mőár elmagyaráztuk, többen, a kedves kollegának, de még mindig nem tudja. Mivel holnaptól két hónapra fizetetlen szabira megy (zarándok útra megy Spanyolországba) ma és holnap reggel még meg kell csinálnia a folyamatban lévő ügyeit. Annak ellenére, hogy külsőleg higgattan a sokad alkalommal elmagyaráztam neki, hogy mit, hogyan csináljon, éreztem, hogy belül azért ideges vagyok. Legalább jó gyakorlat az önuralmomnak ;-)

A meló meg jól megy. Napi 8 óra probléma nélkül megvan. Sőt, annál több is menne, de nem akarom mindjárt az elején lemeríteni magamat. Jövő héten szabira megyek 3 napra. Ezek tavalyról maradtak és hó vége előtt ki kellett vennem. Ezzel nem volt igazán problémám. Legalább lesz egy kis időm dolgozni egy fordításon.

Nincsenek megjegyzések: