2007. január 17., szerda

Önkényesztetés néha muszáj :-)

Ezt arre fel írtam hogy kb két hete elég nyűgős voltam, aztán meg a munkahelyemen is rátettek egy lapáttal valami rossz hírrel. Ez ma épp egy hete volt. Annyira felhúztam magam ezen a rossz híren hogy kicsit besokaltam. Kivettem a pénteket és egész nap csak lógtam. Délután elmentem egy pár jó baráthoz, és őket zaklattam egy kicsit. Hétévégén lementem vidékre, meglátogatni a szüleimet, de közben már eléggé le is voltam fáradva.

Erre fogtam magam és egy másik jó barátommal megbeszéltük hogy megyünk szaunában, kikapcsolódni. Ma meg voltam röplabdázni. Most is fáradt vagyok, de ez nem az a fáradtság hogy csak nyűgölődik az ember. Holnapra biztos több energiám lesz :-)

Erre jut eszembe amit az édesanyám szokott mondani: ha fáj a lábad, még gyalogolj le egy pár kilométert...

Szerintem édesanyámnak igaza van (ahogy általában szokott lenni...)

Nincsenek megjegyzések: