2008. január 29., kedd

Amszterdam mellett vagyok

Tegnap este átraktam főhadiszállásomat Hágából Amszterdamba. Nyugat Hollandia napközben, hétköznapokon egy nagy közlekedési dugó és már nagyon nagy teljesítménynek számít, ha valaki egy óra alatt 10 km-t képes megtenni. Hágától a mai és holnapi irodához minimum 4, 5 dugógócponton kell áthaladnom. Akkor inkább Amszterdam nyugati részéből indulva megpróbálkozom. Ekkor csak egy gócpont van, ami bekavarhat. Elég bevált a gondolat, mivel ma reggel csak fél óra kelett 25 kmre. De ekkor az irodában van nagy tömeg. egy helyre van kb másfél ember, ami elég érdekes így. Most épp a konyhában dolgozgatok. Délután még több beszélgetés, tárgyalás a másik irodában.

Tegnap este beszélgettem a bartommal, akinél most alszom. Épp tegnap kezdte el szedni gyógyszereit. Elég alaposan felkészült rá, beszélt orvosával többször, patikusával és velem is, bár nekem még nem kell szednem a bogyókat (még). Annak ellenére, hogy ezelőtt nagyon tiltakozott a gyógyszerszedés ellen, tegnap este elég higgadtan állt az egészhez. Tegnap este, alváskor már viccelt, hogy ma reggel első dologként az lesz, hogy majd tükörbe fog nézni, hogy van-e már kiütése. Amikor mareggel felkellt, még aludtam, úgyhogy nem tudom, hogy van-e már neki. Eyébként tegnap este kaptam tőle egy kúlcscsomón hordható gyógyszertartót. Abszolút nem rossz ötlet, mert kulcscsomót mindig vissz magával az ember.

Nincsenek megjegyzések: