2008. január 15., kedd

Zsúfolt évkezdet

Múlt két hetem eléggé zűrös volt, nagyon sok volt a meló. Ráadásul múlt hétfőn benyögtek egy nagyobb munkát, amire nettó másfél napom volt. Normál esetben egy ilyen melóre kb másfél hét kell. De ezt már megszoktam, de a múltkori alkalmakhoz képest, a svéd főnökömnek mondtam, hogy akkor valami más melót nem tudok megcsinálni, ha mást keres arra a melóra, megcsinálom a sürgős melót. Így is lett. Péntekeste gondoltam, hogy végre szabadúltam és negyed ötkor elindultam a MuPába. Január 24.-én egy kolleginával elmegyek egy hangversenyre a Bartók Béla Nemzeti Hangverseny terembe. A MR Szimfónikusok hangversenye két művet mutat be. Az elso egy magyar zeneszerző, Orbán György, Missa quartája. A másik pedig Carl Orff Carmina Burana-ja. Az elsőt nem ismerem, de kiváncsi vagyok rá, a másodikat már több kivitelezésban hallottam már. Nagyon kiváncsi vagyok hogy az MR Szimfónikusok mit alkotnak majd.

Hétvégém relatív nyugisan telt. Vettem magamnak cipőt, amit már ünnepek között láttam az Arenában. EZen kivűl takarítottam és elég sokat beszélgettem emberekkel. Vasárnap este felhívtam a volt hegedűtanáromat Hollandiában és simán másfél órát dumáltunk mindenféléröl. Amikor emlegettem, hogy hó végefelé Hollandiában leszek. Azzonnal meghívót kaptam egyik estére. Ezek a találkozások általában jóval éjfél után szoktat tartani, úgyhogy jól meg kell gondolnom, mikor látogatom meg. De lesz időm betervezni, mivel, ahogy most kinéz, két hétig leszek Hollandiában.

De előbb csütörtökön kimegyek Brüsszelbe, ECAB meetingre. Nagyon várom ezt a konferenciát, mivel vakcinákról lesz szó.

Nincsenek megjegyzések: