2008. január 31., csütörtök

Most megint máshonnan írok

Ma Hollandiá központi városában vagyok, Utrechtben. Ne tévesszük össze a fővárossal (Amszterdam) vagy rezidenciával (Hága). Utrecht földrajzilag nagyából az ország közepe és vasutak, autopályák csomópontja. Emiatt is van az, hogy rendszeresen bedugúl a városhoz és várostól vezető autópályák. Ma reggel Amsterdamból indultam és egy 50 km-es szakaszt 70 perc alatt tettem meg. Az csúcsidőben gyorssasági rekordnak számít. Egyébként nem bántam, mivel volt idő hallgatnom egyik lemezemet, amit magammal hoztam: Bach, mise h-mollban. Jó hangosan szólt, miközben az Amsterdami gyűrűn mentem, a református egyetem kórháza mellett elhaladva. Aztán egyik csatornában versenyevezőket láttam edzeni (régi jó időkre emlékztetett, amikor egyetemre jártam). Az útvonal mentén Breukelen városka mellett haladtam el. Érdekesség: a New York Brooklyn kerület Breukelentől szerezte a nevét, épp úgy mint Flushing, amit Vlissingenről neveztek el. Vlissingen egy kikötő Zeeland tartományában. Breukelen azért jutott eszembe, mivel itt egyszer egy versenyen eveztem akkori csapatommal. Elég durva volt, jégeső, nagy szél, de nyertünk! Az ami fontos volt.

Ma reggel elköszöntem a barátomtól, akinél a múlt három éjszakát maradhattam. Épp kedden kezdte el szedni a bogyóit és eddig nem volt semmi mellékhatása, ami jó hír, mivel olyan kombinációt kapott, ami nem ez első javaslat olyannak, aki most kezdi.

A mai nap eléggé hatékony volt. Elég sokat tudtam intézni, de volt is elég úgy nevezett ad-hoc hülyeség. Ha valaki bármit gondol, küldenek egy emailt és ugrani kell. Most, három negyed 5-kor az iroda lassan kiürűlt, mivel azt mondták nagy vihar közeledik. A Beaufort-skálán olyan 8-as erősségű szélt várnak. Most beszéltem egyik nagy fejessel, aki mondta, hogy majdnem lefújta a szél az útról. Majd meglátom mi lesz. Legfeljebb majd később érek hugomhoz.

Nincsenek megjegyzések: