2008. január 28., hétfő

Ismét Hollandia

Az elmúlt napok kissé zsúfoltak voltak. Csütörtök estén első alkalommal voltam a Bartók Béla Nemzeti Hangversenyteremben. Egy kolleginával meghallgattunk két művet egy kortárs mű (Orbán György, Missa Quarta) és egy már régebbit (Carl Orff, Carmina Burana). Az épület nekem nagyon tetszett, az akusztikája is nagyon jó, szerintem. Legalább van olyan jó mint az Amszterdami Concertgebouw, aminek állitólag legjobb akusztikája Európában. A hangverseny jó volt. Majdnem azt mondanám tökéletes, de volt itt-ott szépséghiba a kivtelezésben. De minden esetre, majd még fogunk menni más hangversenyre is. Május elejáre már kinéztünk egy Bach orgonahangversenyt, amire majd szeretnénk elmenni.

Péntekre a szupervizorom elrendelt egy szabad napot, mivel aznap utaztam. Reggel későn keltem, lassan indult be a napom. Még patikába kelett mennem, kiváltani egy receptet (bőrömre krém), de nagyon későre voltak hajlandók megcsinálni. Amikor mondtak, hogy akkor inkább másik patikát keresek, ahol időben tudják megcsinálni, akkor hirtelen másfél órával korábban lehetett érte menni. Az út a reptérre borzalmas volt. Teljesen be volt dugúlva a város, de épp időbe értem be, szerencsére.

Mától meg két hét meló lesz, sok találkozással és ismerkedéssel az itteniekkel.

Nincsenek megjegyzések: