2008. április 9., szerda

Kikapcs

Tegnap este azzal ünnepeltem meg a zürős idöszak végét, hogy két dvd-ét néztem meg és kikapcsolódtam. Az egyik eléggé szórakoztató volt (Dungeons & Dragons), jó volt egy ideig nem gondolkozni. A másikon pedig jó nagyokat röhögtem és persze Ben Affleck miatt sem volt büntetés a Dogma című film. ;-)

Ma este is dvd-zés lesz... Szerintem megint meg fogom nézni az "As good as it gets"-című filmet. Amikor utolsára láttam ezt a filmet, akkor még Hollandiában laktam és még nagyon kerestem munkát. Nem tudom mi a film magyar címe, mivel csak az eredeti címeket szoktam csak megjegyezni. Az egyik főszereplő Jack Nicholson, aki ebben a filmben (mint majdnem minden filjében) egy elmebeteget alkot. Hazafelé még be kell vásárolni mindenféle finomságot. Úgy az igazi, ha az ember dvd-zés közben nassolhat valamit ;-)))

Az egészben az lesz majd a gond, hogy holnap reggel időben kell kelnem, mivel 9-kor lesz az első megbeszélésem és erről semmikép nem késhetek le. Majd a hétvégén pihenek (remélem)...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello, ezt a Dogma című filmet mi rajzórákon néztük az elmúlt hónapban.
Mivel nem nagyon figyeltem oda (10 méterről nem olyan jó egy 50 centis TV-t bámulni, ha közben előtted többen ülnek, belemozognak a képbe),
de eléggé.. komolytalannak tűnt a film.. persze lehet, hogy Neked tetszeni fog. :)

Independence írta...

Szia :-)

Tényleg nem nagyon komoly film volt, de kedvem volt röhögni és erre meg teljesen megfelelő volt. Az élet már elég komoly, hogy minden percet komoly dolgokkal töltsük, van amikor az életben a humort (és/vagy paródiát keresni kell). Ez mindent vissza tesz a helyére. :-)