2008. április 7., hétfő

Még csak egy fél nap...

... és vége van a jelenlegi időszak őrületének. Múlt héten szépen belecsaptam a leves közepébe, amikor csütörtökön egy kicsivel tovább maradtam benn a megszokottnál. A hétvégét nagyából arra használtam, hogy pihentem, aludtam, punnyadtam és magamhoz tértem. Szombatdélután voltam csoporton, de fél tízre már haza is jöttem, mivel fáradt voltam (és a többiek se nagyon pörögtek). Asszem fél 11-kor már horkoltam is. Vasárnapreggel 10 óra környékén magamat kikergettem az ágyból és fél kómásan lődörögtem a lakásomban.

Mivel meg volt beszélve egy teázás egyik ismerősömmel, akit nagyon régen láttam, valamilyen módon magamat rendbe raktam (minimális erőfeszítéssel) és elindultam fel a várba. A séta, dumálás és a teázás valamilyen szinten felébresztett. És persze a jó idő meg egy nagy élvezet volt. Végre közeledik a jó idő.

Közben ma reggel megint zaklatott az accountmanager, mikor megyek már megint ki Hollandiába. Előreláthatólag most május végére, június elejére lett betervezve a következő utam a lapos sajtszagú országba. Most, ebben a pillantban nem nagyon van kedvem menni. Eléggé le szokott fárasztani egy ilyen üzleti út. Közben lenne még más, amit be szeretnék fejezni. A jövő héten szeretném folytatni egy fordítást, amit húsvétkor kezdtem el (és amire azóta nem volt időm). Még csak 25 oldal van hátra a 30-ból, úgyhogy szépen haladok ;-)

Nincsenek megjegyzések: