2009. június 19., péntek

Alakulóban....

Tudom, rég volt már, hogy írtam. Fúleg azért, mivel nem volt nagyon hír. Közben kedden kontrollon voltam proktológusomnál. A colitisem szépen javul, annak ellenére, hogy amikor oda kerültem, akkor nagyon erősen volt begyulladva. A doktornő szerint 30 év alatt még nem látott ilyen gyulladásos folyamatot. Majd 3 hét múlva vissza kell mennem, kontrollra, addig is használnom kell a gyulladáscsökkentő gyógyszereket.

Napközben minél többet próbálok csinálni. Van, hogy egész napokat a városban kószálok. Szerencsére az erőlétem sokat javult. Tegnap voltam Bánhegyi főorvosnál is. Megmutattam mit írt a proktológus. Tudomásul vette és megbeszéltük, hogy melyik gyógyszerre váltjuk majd le a Kaletrát. Túl sok mellékhatását nem veszem észre, mivel a hasmenések nagy valószinűggel a colitisnek tudhatók be. De, hogy a beleimet ne zaklassuk feleslegesen (mivel egy colitis kiújulhat, ilyen szempontbol hasonlóm egy ekcémára), Kaletra helyett majd Prezista lesz, valószinűleg. A Prezistában az az előny, hogy lehet naponta egyszer szedni (Norvir boostolással), ami rendesen leegyszerűsíti a gyógyszerszedást. Emelett a Prezista nagyon hatékony gyógyszer. Ez azt mutatja, hogy már negyedik évében van egy kisérlet, amiben az alanyok Prezista monóterápián vannak (csak Prezistát (és Norvirt) szednek).

Ha teljesen stabil lesz az állapotom, akár el is lehetne majd gondolkodni azon, hogy a Kivexát majd idővel elhagyjuk és csak Prezista legyen. Ezt még nem beszéltem meg a fő orvossal, először legyen meg a jövő héti vérvétel eredménye. Bízom benne, hogy a vírusszámom 50 alatt lesz :-) Majd megírom, milhelyst meglesznek az eredmények.

Nincsenek megjegyzések: