2009. június 20., szombat

Nagy beruházás

Csütörtökön nagy beruházás volt: vettem egy új laptopot. A régi asztali gépem már lassan másféle éve meghalt. Eddig a céges laptopot használtam, de mivel egyre több privát fájl ott űl a cégesen, gondoltam, hogy ideje egy saját gépet venni. Főleg, mivel egyre több fájl HIV-vel kapcsolatos cucc.

Ráadásúl, egyre világosabb számomra, hogy a jelenlegi munkahelyemen nincs túl nagy jövő, mivel az új anyavállalat máshogy döntött a munkák elosztásával kapcsolatban. A legfrissebb hírek szerint április elsejéig békén hagynak, de új kollegákat nem vesznek fel, utánpótlás szempontjábol sem. Ha elmegy valaki, akkor inkább Bukarestben vesznek fel új embert. Ez a kilátás is sarkallt arra, hogy vegyek egy gépet, mivel mostanában már létszükség a számitógép és az internet.

Ma reggel egy kis maszek melóval telt, párszár oldal anyagot el kellett olvasni és kommentározni. Úgyhogy, mindjárt ki is próbnálhattam az Office 2007-et. Hát, mit nem mondjak... Más mint a régi, megszokott Office. De azért meg lehet szokni, szerintem... Most, hogy elküldtem a megjegyzéseimet, a CD-jeimet másolom a gépemre. Tegnap este Caldera (1670-1736) "La Passione di Gesù Cristo Signor Nostro"-t másoltam és most írás közben meg Vivaldi "Juditha Triumphans"-nevű oratóriumát másoltam a gépemre. Nem volt olcsó a gép, de nem bántam eddig még meg a megvételét. Jó kis gép. Tegnap délután a hugommal Skype-oltam webkamerával. Nagyon jó volt a kép minősége és a hang sem volt rossz.

Nincsenek megjegyzések: