2009. június 24., szerda

Egy kis csoda...

... törnét a munkahelyemen. Bár, most a szüleimnél vagyok és onnan írok, letöltöttem a céges emaileket (most két laptoppal járkálok...). Ha nem ültem volna, akkor bizto,s hogy hanyat estem volna: rendelhetünk új laptopot. Fél évvel ezelőtt kiküldtek egy emailt, hogy rendelhetünk új gépet, mivel egy páran már lejárt a gépe. Aztán következő nap visszavették és nem sokkal később kezdőttek a csoportos leépítések. Tegnap aztán megjött az email, hogy egy pár ember rendelhet új gépet, mivel a jelenlegi gépük amortizációja már nagyon rég lejárt. Lehet, hogy talán mégis van valamilyen kis jövő a cégnél, mivel, hogy talán mégis befektetnek egy kis pénzt az osztályomba? Majd kiderül. Minden esetre, nem árt, ha frissítem az önéletrajzomat és talán ki is fogom deríteni mennyit érek most a munkapiacon.

Nincsenek megjegyzések: