2009. június 30., kedd

Meglett egyik elveszett barátom

Ma meglepetés ért. Egyik holland barátomtól, akivel már egy éve nem beszéltem, kaptam egy képeslapot. Rajta volt az új mobil száma. Azért nem tudtam vele beszélni, mivel mobil számot változtatott. Ő egyébként elég gyakran szokta változtatni a mobil számát.

Megkérdezte, hogy hogy vagyok, mi volt. Röviden elmondtam neki a múlt 9 hónap eseményeit. Megijedt, amikor meséltem egészségemről. aztán ő meg panaszkodott, hogy ott nála a városban nagyon unalmas az élet. Egyetlen kivétel az volt, amikor el kellett neki mennie a rendőrségre, kihallgatásra. Kiderült, hogy egyik barátját meggyilkolták és ő azért volt gyanusított, mivel egy pár társasházban, mellékállásban takarítja a lépcsőházat, úgyszintén ahol az a barátja lakott. Közben már nem gyanusított, de háromszor volt a rendőrségen (ami egyébként majdnem mindjárt a melegdiszkó melett van...).

Nincsenek megjegyzések: