2009. június 21., vasárnap

Ízelítő

Ma azon a levelen dolgoztam, amit majd elküldünk egyik gyógyszergyártónak. Múlt héten Brüsszelben voltam, egy ECAB ülésen és a szombati napot én elnökölhettem. Egy szép lista kérdésekkel és követelésekkel összejött a meeting alapján és ma azt próbáltam összeszedni. El is küldtem az első verziót egyik kollegámnak, aki szintén ott volt. Utánna egy kicsit böngésztem a youtube-on és találtam zenét amit tegnap a gépemre másoltam. Vivaldi Juditha Triumphans-nak az egyik recitativója és áriája eléggé tetszik, bár ez az olasz énekesnő (Romina Basso) kissé aggresszívebben énekli a magyar verzióhoz képest, ami nekem megvan. Ja, a felvételt az amszterdami Concertgebouw-ban csinálta az egyik holland tv. Remélem nektek is tetszik ;-)

Ja, latinul van a szöveg.

Nincsenek megjegyzések: