2009. szeptember 25., péntek

Eredmény

Múlt kedden megvolt a három havi vérvételem és egyben meg is vizsgált a főorvos úr. Megbeszéltük, hogy most mi van a fekélyes vastagbélgyulladásommal. Egyelőre még egy évig kell szednem a colitis elleni gyógseremet és rendszeresen kontrollra kell mennem. Azt már terveztem. A hat havonta, amit a főorvos mondott, már én is eldöntöttem. Ami plussz "meglepetés" volt, hogy majd évente vastagbéltükrözés kell. Ez azért van, mert egy colitis alapból emeli az esélyt vastagbélrákra. Mivel colitisnél a rák lassan kialakul, rendszeres kontrollal meg lehet előzni a nagyobb gondokat.

Közben kiderült, hogy a vérvételem eredménye jó volt. A CD4-számom 529 volt, 29,5%-nál. A többi paraméter is mind rendben volt. Nelli szerint mind zöld volt ;) Ezt a jó hírt tegnap este meg is ünnepeltem itt Brüsszelben. Egy itteni barátom el jött értem a reptérre és itt a brüsszeli központben megittunk egy pár sört ;-)

Nincsenek megjegyzések: