2009. szeptember 6., vasárnap

Megvolt az első lépés

A héten nagy lépést tettem. Pénteken elküldtem az önéletrajzomat egy fejvadásznak, mivel pályáztam egy állásra. Remélem sikerülni fog, de az egésznek főleg szimbólikus jelentősége van. Alapból eléggé lojális típus vagyok. Eddig majdnem öt éve dolgozom már ugyanannál a sütödénél és nem szeretek nagyon munkahelyet változtatni. Hogy mi vett rá arra, hogy mégis elküldjem az önéletrajzomat? Egy tíz perces beszélgetés egyik menedzserrel az irodában. A hét elején megkeresett egyik kinti vezető, azzal a kéréssel, hogy át tudnánk-e venni munkát Hollandiából. Erre azt válaszoltam, hogy szívesen átvenném a melót a csoportomba, de be kell tartani a procedurákat. Nagyon ragaszkodott a csoportomhoz a holland vezető, mivel nagyon meg van elégedve a csoportom munkájával. Megmondtam az egészet egyik vezetőnek itt a pesti irodában. Azt a választ kaptam tőle, hogy ne nagyon számítsak arra, hogy Pestre jönn majd a meló, mivel az új anyacég inkább a Bukaresti központjába vinné a munkát és, hogy mit akar a holland menedzser nem fontos. És ráadásul marad az, amit már mondtak, hogy áprilisban felülvizsgálják majd a szituációt. Ez a beszélgetés volt a kegyelemdöfés a lelkesedésemnek és a lojalitásomnak. Ez az állás, amire jelentkeztem, most itt Pesten van. De tervezem azt is, hogy holland és belga honlapra is kiteszem majd az önéletrajzomat. Egy ismerősöm meg arra felhívta figyelmemet, hogy az EU-ba is rendszeresen keresnek köztisztviselőket. Majd meglátjuk mi lesz az egészből. Minden esetre nem fogok unatkozni (már megint nem...)

Nincsenek megjegyzések: