2008. február 22., péntek

Bőröm megint problémázik

Telnek a napok. A holland utam után megint minden a régi kerékvágásban halad. Nincs komolyabb gond, se munkahelyen, se magánéletben. Volt egy tervem, hogy elmegyek egy hét szabira valamilyen helyre, ahol kicsivel jobb az időjárás. Már utat, szállodát, stb ki volt keresve és akkor esett be hirtelen egy számla, amire nem számítottam. Önmagában nem gond, majd áprilisban megyek, ha minden összejönn. Akkor meg még jobb lesz az időjárás...

A teljeskörű örömöt most csak egy dolog akadályoz. A múlt heti hirtelen éjjeli láz óta, a hátamon a bőr megint problémázik. Mintha valamilyen allergiás reakció ért volna: vörösre felduzzadt elég nagy területen a bőröm és viszketett. Most, pár nap után viszket, ég, fáj. Éjjel elég rosszúl alszom, mivel minden alkalommal, amikor megfordulok, felébredek, úgyhogy most kissé fáradt is vagyok. Közben ezerrel ápolom, kenem a bőrömet. Bízom benne, hogy hamarosan rendbejönn. Lehet, hogy most jönnek ki az utolsó problémák és ezután nem nagyon lesz már gond a bőrömmel. De egyébként azon is járt már az agyam, hogy amikor megint a fődokihoz megyek, megkérezem, hogy mikor kezdhetem már a bogyók szedését. Lelkileg már teljesen felkészültem rá.

Nincsenek megjegyzések: