2008. február 18., hétfő

Projektek

A hétvégén szüleimnél voltam és pihentem egy jó nagyot. Ha szüleimnél vagyok, kivétel nélkül simán 10 órát alszom. Ez most is így volt. De volt egy dolog, ami nem nagyon tetszett. A népszavazás miatt megint majdnem egy nagyobb vitába kerültem apámmal, de inkább befogtam a szám, mivel úgy érzem ez a népszavazás már megint nem a feltett kérdésekről megy (aminek kéne), hanem arról szól ki tudd a legnagyobb tömeget befolyásolni igenre, nemre vagy az otthonmaradásra.

Ma reggel már jó kezdődött. Nyolc után pár perccel felhívött az account manager.... Hogy gondoltam-e erre és arra... Oda a nyugott kezdete a hétnek.

Közben elkezdődött a lakáskeresési projekt is. Egy ingatlan iroda a hétvégén elküldött 4 lehetséges lakásről infókat, itt a környékről. Nem teljesen értette a kedves kapcsolattartó, hogy pontosan mit is keresek. Na jó, majd idővel tisztázódni fognak a dolgok. Közben magam is találtam valamit, ami érdekesnek tűnik. Ma vagy holnap telefonálni fogok és több infót fogok kérni. Egy másik projektet is már lassan elkezdtem, de először az első számú projektnek meg kell lennie, mielőtt végbe fogom majd vinni a másodikat. A második projekt egy kocsi vásárlása. tegnap, amikor feljöttem Pestre, rövidzárlatos volt a mozdony. Az úgy derűúlt ki, hogy egyszer csak egy nagy csattanás, fények kialudtak és csak gurul a vonat. Aggódtam, hogy most majd gyalog kell bemenni Pestre. Főleg amikor negyedszerre zárlatos lett a mozdony.

Nincsenek megjegyzések: