2008. február 4., hétfő

Nem túl jól kezdődik a hét

Ma reggel Hágából mentem Amszterdam mellé. Fél tízre volt berakva management team meeting. Gondoltam, időben elindulok, fél nyolckor már a kocsiban ültem. Sajnálatos módon az autópálya, amit kiválasztottam, bedugult, már Hágánál. A távolság, amihez normál esetben kb. 20 perc kell, ma reggel 70 perces út volt. Kiderült, hogy az autópálya másik végén egy baleset volt, amitől teljesen leállt a forgalom az A44-es autópályán. Aztán Amszterdamnél is volt egy kis bibi, de a végén negyed tízre beértem, úgyhogy pont időben.

Ma reggel, a meeting alatt nem éreztem túl jó magam. Fejfájás, szédülés, hángyinger, görcsölő izmok, hőemelkedés és hasmenés. Úgy látszik szerencsésen beszereztem egy infulenzát. Negyed egykor, a tárgyalás végén lementem ebédért, de nem nagyon volt étvágyám. Ennek ellenére azért valamit vettem, hogy legyen valami a gyomromban. És egy narancs/kivilevet is vettem. Az volt a csodagyógyszer. Megittam a negyed liternyi gyümölcslevet és 10 perc után mindjárt jobban is éreztem magam. Most, estefelé, megittam még plusszban egy litert és mintha majdnem teljesen helyre jöttem volna.

Ma este találkozom a volt-hegedűtanárommal. Az mindig jó buli szokott lenni. Múltkor, októberben éjjel egykor mentem el tőle. Ma este nem szeretnék addig maradni, mivel megint ide Amszterdam mellé kell jönnem.

Nincsenek megjegyzések: