2008. február 28., csütörtök

Maradandó nyugodtság?

Az utóbbi két hét számomra elég érdekesnek bizonyúlt. Még mindig annyi munka mint a nyű, és nap mint nap sürgős plussz feladatok várják az embert amikor bejönn, vagy fél háromkor esik be egy email, hoyg 4-re feltétlenül válaszolni kell, úgyhogy repülnek a sürgős melók egymás után. De valahogyan nem idegesít ez minden, teljesen nyugodt vagyok. A csapatomnak is van meló rendesen és mivel nekik új meló, és részben nekem is, az is elég sok időt igényel, de akkor sem szaladok mint fejetlen tyűk (kakas). De hatékony vagyok, minden ami fontos időre megvan. Ma két francia kollegával találkoztam. Hallottam, hogy itt voltak Pesten, de csak annyit, hogy franciák. Abból meg sok van. Ma derült ki, hogy ismerem őket. Tavaly még rendszeresen velük dolgoztam és veszekedtem is néha. Jó volt most evlük élőben találkozni. De ami a legérdekesebb volt a héten azért még mindig az volt, hogy annak ellenére, hogy kb 20 percet Indiával lógtam a telefonon, nem húztam fel magam. Az irodában már nem küldünk el embereket a francba, hanem azt kívánjuk, hogy Indiai hívja fel őket... Holnap még egy hajrá és aztán itt a hétvége... Ha nem sikerülne addig felkeverednem ide: mindenkinek jó hétvégét ;-)

Nincsenek megjegyzések: