2008. június 8., vasárnap

Találkozások

Pénteken Rotterdamból dolgoztam, mivel úgy beszéltem meg egyik kollegámal, hogy onnan megyünk majd vacsorázni (az a szokásunk, hogy minden alkaommal, amikor Hollandiában vagyok, elmegyek vele vacsorázni), de ez nem jött be, mivel az egyik macskájával volt valamilyen gond és mivel napközben nem ér rá, péntekeste el kellet vinni a macsekot az állatorvoshoz. Nem nagyon bántam, mivel eléggé ki voltam fáradva. Péntekeste, szombat nyugisan teltek. Szombat reggel beugrottam Hágába, vettem alsóneműt az egyik megszokott boltban. Délután hugomékal és a kutyával kimentünk a tengerpartra, kutyátt futattni. Nagyon jó volt az idő, ködös napsütés, alig volt szél (megint relatíve) és egy kis óra alatt a kutya ki is volt merűlve. Este meg éjfél előtt már ágyban voltam, mivel teljesen ki voltam fáradva.

Ma reggel templomban voltam, ahol több mint 20 évet éltem. A három templom közül a legkisebbe mentem. Jó volt megint egy ilyen megszokott, ismert helyen ülni. Aki prédikált egy teológia diák volt (gondolom 3. vagy 4. éves) Leidenből. Jól beszélt a csaj, csak 5 perccel a prédikáció vége előtt egyik gyülekezeti tag rosszúl lett (most cserélték a vérhígitó gyógyszerét) és elájult. Amikor vége volt az istentiszteletnek (épp úgy mint előtte) jó páran rámközsöntek, megkérdezték, hogy hogy vagyok, jól érzem-e magam Magyarországon, beszélek-e még hollandul, stb. Amikor mindenki hazafelé indult, elmentek egyik legjobb barátomhoz és feleségéhez egy kávéra, teára. Most meg félig alva írom ezt, úgyhogy szerintem le fogok dőlni egy másfél órára. Holnaptól megint teljes gőzerővel a munka. A jövő héten elég sok irodát fogok majd bejárni: Amszterdamtól északra, Amszterdamtól délre, Rotterdam, Mechelen (Belgium) és úgy Brüsszelbe. Majd vasárnap megyek vissza haza Pestre. Az egészben előreláthatólag az a jó, hogy a csütörtök délután szabad leszek, ha minden jól megy. Majd Brüsszelben iszom egy jó kis belga sört, talán...

Nincsenek megjegyzések: