2008. június 13., péntek

Vissza Brüsszelbe

Tegnap este éjfél előtt pár perccel megjöttem a brüsszeli szálláshelyemre, két, két és fél órás kocsikázás után. Ez az eredeti tervekhez képest ez egy 9 órás késés volt. Sajnos nem tudtam előbb elindulni a munkahelyemről, ami az eredeti tervem volt. A telefonkonferencia előtt, ami déltől egyig tartott, a felső vezetőség plussz feladatokat adott, úgyhogy ezzel ment el a tervezett szabad délutánom. A végén fél nyolckor elindultam Hágába, hugomékhoz. Indulás előtt azért még egy ideig beszéltem az egyik régiós felső vezetővel. Főleg a cscoportról volt szó, most hogy előreláthatólag 2 ember el fogja hagyni a csoportomat. Mondott egy pár érdekes dolgot, amivel meg tudom erősíteni, azt, hogy mind két embert pótolnom kell minél hamarább, mivel úgy látszik, hogy egyre több meló jönn a csoportom felé.

Vacsora után, kilenc órakor bepakoltam a Pólóba a cuccomat és elindultam Brüsszel felé. Az úton nem volt semmi nagyobb probléma, csak amikor a brüsszeli gyűrűre kerültem, eléggé érdekes volt. Az autópálya csatlakozását a gyűrűre úgy átépítették ideiglenes sávokal, hogy hirtelen vissza kellett kapcsolni az ötödikből a második szebességbe. Belgiumban az autópályákon mindig van valami, amitől az ember nem álszik be a volán mögött, ami Hollandiában azért előfordulhat a kiszámítható autopályákal. Hollandiában még ráadásul nagyon sok helyen a sebesség korlátozva van 100 vagy 80 km-re. Vasárnap este végre hazamegyek.

Nincsenek megjegyzések: