2008. június 2., hétfő

Amszterdam, megint

A hétvégén sokat pihentem. Barátoknál voltam az ország keleti részén, nagyon közel a német határhoz. Péntekeste irodából mindjárt oda mentem. Szombaton bementünk Enschede városába (nem vittem magammal fényképezőgépet, így nincsenek fényképek). A városban még mindig folynak az építkezések, mivel 8 éve volt, hogy május 13-án felrobbant egy tüzijátékgyár, ami a városban volt. A városnak elég nagy része megsemmisűlt vagy leégett.

Vasárnapdélután visszamentem hugomékhoz. Nyugottan kocsikáztam, itt-ott megálva, még újságot is vettem és leültem olvasni. Ma reggel 7 helyett, negyed kilenckor indultam és csodák csodája egy óra alatt beértem az irodába, miközben dugó dugó hátán volt.

Ma este vacsorázom egyik pesti kollegámmal, aki most szintén itt Hollandiában kint van. Egy időben értékelés is lesz, mivel amikor a többieknek volt az értékelésük, ő kimaradt a szórásból.

Nincsenek megjegyzések: