2008. augusztus 13., szerda

Lakásprojekt szünetel / le van állítva

Most már szinte kikerülhetetlen: a céget, ahol dolgozom, megveszik. Rövid távon nem lesz nagy változtatás, csak annyi, hogy amit eddig 4 nap alatt végzünk el, majd egy vagy két nap alatt kell majd megcsinálni. Legalább meg lesz a kihívás és kevesebb nap alatt jönn össze a túlóra. Középtávon meg nem tudja senki sem mi lesz. Marad-e a munka itt Pesten, vagy talán ezt is ki fogják vinni Indiába (hallom már a kinti főnökeimet sóhajtani), vagy netán tán Lengyelországba fogják vinni. Lehet, hogy itt lesz az ideje lengyelül megtanulnom hatodik nyelvnek? Minden esetre, most egyelőre leállítottam a lakáskeresési projektet. Bizonytalan helyzetben nem fogok ilyen nagy projektbe belevágni. Az ingatlanos is meg tudta érteni. Most jutott eszembe, vajon mennyit ér a zloty euróban? Biztonság kedvéért majd ráncba szedem az önéletrajzomat és felrakom internetre (amivel már olyan gyakran fenyegetőztem). Nem azért, mert minden áron innen menni szeretnék. Hanem, azért, hogy be biztosítsam magamat. Azért az az állapot még jobb, ha az ember tudd választani több lehetőségből és nem ő egyik a százból egy állásra.

Nem hinném, hogy emiatt volt az, hogy az éjjel nem is aludtam, vagy minimálisat. Hétkor végre el tudtam aludni és csodák csodájára három negyed tízig tudtam húzni. Szegény drágám meg akart lepni azzal, hogy ma reggel felhívott, hogy hogy vagyok, hogy aludtam. Hát, nem éppen a legjobban. Nem nagyon volt egy hely a testemen, ahol nem éreztem volna a bőrömet. Az arcom kurvára viszket(et). Karjaimon mint ha a legvastagabb tűkkel szúrkált volna valaki. Honaim alatt fáj és húzz a bőr, mivel száraz és sebes. Még intím helyen is van gond a bőrömmel, ami nem túl kellemes érzés. Ez eléggé hatékony dolog a libidó padlóra, vagy inkáb pincébe küldésére. Bízom benne, hogy lesz majd jobb is. Hollandában kevesebb gondjaim szoktak lenni a bőrömmel. Részben az azért van, mert hogy ott nem klórral fertőtlenítik a vizet, hanem ózónnal. A klór meg nagyon ki tudja szárítani a bőrt. Ilyen szempontból pont jól jönn a szeptemberi üzleti utam. legalább két hét alatt a bőröm kissé lenyugodhat.

A múlt hétvége már eléggé messzinek tünik, de szinte minden nap visszagondolok. Drágámmal 24 órát töltöttünk és azt nem is nagyon lehet leírni szavakban. Ezért ide berakok egy youtube-ot, zenével. Számomra ez a zene nagyon jól leadja, hogy milyen jól éreztem magam a hétvégén. Ezt több változatban is találtam, eredeti kivitelezésben, orgonán, zongorán hárfán... Az eredeti változatot rakom most ide.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Remélem jobban leszel a jövőben.
Hollandiába szivesen mennék én is, helyette viszont szeptembertől mehetek suliba...:)
A zene pedig tényleg jó.:)

Independence írta...

Köszönöm, már lassan javul a bőröm, csak nem akartam elkiabálni... mindig amikor azt gondolom, hogy rendbejött mindig van valami gond...

Sok sikert a suliban, remélem sikeres évet fogsz zárni :-)