2008. augusztus 27., szerda

Minden napra valami újdonság

Kezdődik az infó áramlása. Tegnap este még bennt voltam az irodában, mivel napközben saját munkámat nem nagyon tudtam megcsinálni mindenféle egyéb finomság miatt. Itt voltam még, amikor este 8-kor megkaptam az emailt, hogy új emailcímet kapok majd.

Mindjárt (kettőkor) lesz majd egy megbeszélés, hogy mi lesz az új felállás. Kiderült az anyagból, amit eddig elküldtek, hogy nem csak Lengyelországban van hasonló feladatokat ellátó központ,hanem Romániában is és Spanyolországban is. Bővul most a tanulható nyelvek köre... Legyel helyett esély van arra, hogy románul vagy spanyolul tanuljak meg, talán...

Nem hiszem, hogy ma fogom megtudni, de sejtem, remélem, hogy év vége felé több infó lesz, hogy most végül mi is lesz...

Nincsenek megjegyzések: