2008. augusztus 6., szerda

Megnyitották a vadászszezont?

Két nap őrület után, ma reggel kiderült,hogy kicsivel nyugisabb a mai napom. Tegnap este fél 11-ig voltam bent, hogy befejezzek egy riportot, amit ma reggel negyed 10-kor kellett volna megbeszélni a kinti fejesekkel. Jönn ma reggel az email: nem lesz telefonkonferencia, a riport elég világos, köszönjük szépen. Egyrészt jó hír, jó munkát végeztem, másrészt, ma reggel aludhattam volna még egy fél órát... Majd ma legfeljebb korábban megyek haza... ;-)

Tegnap kaptam meg a meghívót szeptemberre. Ezt a meghívót már vártam egyébként. Szeptember első két hetében valószinűleg Hollandiában leszek megint. Ha sikerül összehozni, megpróbálom Drágámat is kivinni velem, legfeljebb egy hosszú hétvégére.

Ma reggel meg teljesen meglepődtem, mivel egy fejvadász hívott engem. Csak annyit tudott rólam, hogy hollandul beszélek. A pozició, amit felajánlott, nekem nem volt szimpatikus, de mondta, hogy szoktak olyan pozicióra is embereket keresni, ami már közelebb áll a jelenlegi munkámhoz. Majd meglátjuk. Nem várok semmit, de nem rossz ha tudja az ember mennyit ér a munkapiacon.

Nincsenek megjegyzések: