2008. május 29., csütörtök

Üdvözlet Mechelenből

A múlt alkalmakból tanulva (amikor majdnem lekéstem a gépet), ma jó korán elindultam és 7-kor már kint is voltam. Változatosság kedvéért én voltam az első, aki becsekkolt a járatra. Az út nyugott volt, csak annyira emlékszem, hogy a felszállópályán a repülő elkezdett gyorsúlni. A felszálásra már nem is emlékszem, mivel már aludtam. Reggelire felébredtem és megint aludtam egyet. Most relatív friss és üde vagyok. Miközben ezt írom, Brüsszel és Antwerpen között vagyok, a belga irodában, reptértől kb 20, 25 km-re. Ma este, munka után tovább megyek Hollandiába és holnap majd Rotterdamból dolgozom.

Munkanapom azzal kezdődött, hogy egy indiaival volt egy kis ügyem. Kedvesen, udvariasan, de határozattan elküldtem még melegebb éghajlatra. Eddig még nem válaszolt.

Nincsenek megjegyzések: