2008. május 7., szerda

Ma korán megyek el

Félálmosan itt most rágom a reggelimet, mivel 8-ra be kell mennem az irodába. Tegnap (vagy az éjjel) 1-ig sikerült benn maradnom, mivel egyik kinti kollega pár óra késéssel adta meg az információkat. Ráadásúl, tegnap napközben volt egy pár egyéb finomság, aminek az volt az eredménye, hogy én szakíthattam rá időt.

A legérdekesebb még a francia csapat problémája volt. Tudni kell, hogy elég sok francia kollega ki nem állhatja az itteni irodát és minden féla módon próbálják az itteni kollegáknak a munkájukat szabotálni. Ebbe csöppentem bele tegnap.

Nagyon szeretem, ha ilyen határidős napokon az iroda 9 után kiürűl, mivel akkor legalább lehet dolgozni és haladni zavarás nélkül. Főleg, ha vacsorához az ember 1 liter Colát megiszik, hajnalig pörög.

Reggeli lassan bent van, most még csak a bogyó van hátra. Pénteken szedem majd az utolsó méregbogyót. Ma estefelé meg bőrgyógyászhoz kell mennem kontrollra (ma legalább nem fogok bent északázni), ami tökjó, mivel a hátamon a bőr megint szárazabb mint a szahara. Hiába kentem rá az éjjel egy fél liter testápolót. Bízom benne, hogy szombattól javulni fog a bőröm (végre). Majd meglátjuk, vagy ahogy a franciák mondják: "Qui vivra, verra".

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szóval pénteken kiürül az a helyes kis gyógyszertartód :)

Independence írta...

Pontosan... Ki is ürült... ;-))