2008. május 15., csütörtök

Szürke hétköznapok...

Most kezdem csak észre venni, mennyit rontott rajtam az a gyógyszer, amit a bőrömre adott a bőrgyógyász. Pénteken hagytam abba a szedését és mostanra az energia szintem erőteljesen megnőtt. Jó, közben volt mindenféle probléma, mivel a szervezetemből ürűl a gyógyszer (mindenféle fájás (nem tudtam hogy ennyi izületem van...), rejtett gyuladások, amik most jönnek elő és egyéb finomságok). Az orrvérzés még nem akar leállni, már 7 hónapja minden reggel vérzik, de bízom benne, hogy az is hamarosan a múlté lesz.

A héten volt egy "kisebb" felfordulás a munkahelyen. Ez valószinűleg még egy fél évig még eseménydúsabbá fogja tenni a munkahelyemet. Majd meglátjuk mi lesz a kimenetel. Lehet, hogy biztonság kedvéért nem ártana kirakni önéletrajzomat internetre. Sosem árt, ha az embernek van miközül választania.

Közben, jóváhagyták az útamat. Majd kb 2 hétig külföldön fogok tartózkodni, ha sikerül megbirkóznom az utazási iródával.

1 megjegyzés:

Dementia Schikk írta...

Felesleges aggódnod, egy ilyen elkötelezett embert mindenki szívesen megtart/alkalmaz :-P