2008. május 19., hétfő

Pihentető hétvége

Péntekreggelem lakásnézéssel indult. Nem volt rossz lakás, a lakással két kis cica is jár. De valahogy nem nagyon tudott a lakás megfogni. Még elgondolkodom rajta. Péntek este fél nyolcig köteles voltam bentmaradni, mivel akkora volt betervezve egy telefonkonferencia ami kapcsolódott az eseményhez, ami múlt héten kissé megkavarta a kollegákat. Egy óra helyett, szerencsére csak fél óra volt.

A szombatom elég érdekes volt. Lázosan ébredtem és a 24 órából csak 5-ben voltam ébren. Be volt gyulladva a fülem, álkapcsom, a bőr az arcomon, a tarkóm. Vasárnap reggel is eléggé fáradt voltam még. Vasárnap délután elmentem a gyertyagyujtásra a Szent László kórház területén található emlékműnél az AIDS-ben elhunytakért. Mivel már többen rágták a fülemet, megszólítottam a főrvos úrat egy előre hozott időpontmiatt. A héten el fogok menni (időpont megvan). Már nagyon azon gondolkodom, hogy az utamat le fogom mondani. Az ilyen út már önmagában eléggé fárasztó, és még inkább ha az ember meg nem 100%-os az egészsége.

Nincsenek megjegyzések: