2008. május 12., hétfő

Több hosszú hétvége kéne...

...vagy gyakrabban ki kéne vennem szabit. A múlt hetem eléggé gyilkos hét volt. Péntekeste 7-re haza vonszoltam magam, leültem a rekamiére és ott mindját el is aludtam. Napközben az agyam már annyira leamortizálódott, hogy Wagner kellett a felélesztéséhez. Valakinek, aki alaphelyzetben barokkzenét hallgat, a Wagner olyan mintha egy ágyúval ébresztenénk valakit, vagy ilyesmi.

Szombatreggel (negyed 12) attól ébredtem, hogy valaki telefonál: édesanyám, hogy hol vagyok. Szombat este 8-kor le is feküdtem és következő nap 8-ig is aludtam. Közben a bőröm megint egy kisebb rémálom. Péntek óta nem szedem a bogyókat a bőrömre, pedig szerdán a dokinéni meg azt mondta: hogy szedjünk még 30-at. Szedi a fene, ha annyira szedni akarja, megeheti. Nem hinném, hogy ezek a gyakori és rendszeres bőrgyulladások jót tennének az immunrendszeremnek. Egy gyulladás két okból kifolyólag rossz; egyrészt még jobban leterheli a szervezetet, másrészt aktiválja a CD4 sejteket. Egy aktivált CD4 sejt sokkal fogékonyabb a HIV vírusra mint egy nem aktivált CD4 sejt. Egyébként, ez elég gyakori, hogy orvosok nem nagyon tudják, hogy egy HIV fertőzés hogyan befolyásolja a saját területüket. Egy másik példa a héten volt. Egyik ismerősöm felhívott, hogy a doki felírt neki egy orbáncfűkivonatot tartalmazó gyógyszert. Amit tudni kell erről az ismerősröl, hogy már évek óta szedi a bogyókat. Orbáncfűvet és antiretrovirális gyógyszereket nem lehet kombinálni. Egyébként, sosem árt egyeztetni a (fő)orvosokal a Szent Lászlóban, ha egy mások orvos elír valamilyen gyógyszert. Még jobb, ha a másik orvos konziliumot kér a (fő)orvostól.

2 megjegyzés:

Dementia Schikk írta...

Épp most akartam elkérni a bőrgyógyászod számát, de inkább elmegyek egy vajákoshoz :-)

Independence írta...

Attól függ mi a bajod, de lehet, hogy jobban tennéd... :-P