2007. augusztus 15., szerda

Alakulnak a dolgok, lassan, de biztosan

Ma munka után volt a szokásos röplabda. A megszokott bénaságom ma elmaradt és elég szépen röpítettem a labdákat. Ha így haladok, talán harminc év múlva Olimpiai szinten leszek... ;-) De egyébként észreveszem, hogy a rendszeres kondizás segít. A mai két órás edzés után nem is voltam fáradt, pedig pörögtem rendesen. A múlt napokról nem tudok semmi különöset mondani. Hangulatom már nagyon Ibiza felé tart, fejemben már készülődök; mit kell vinnem, mit nem. Közben eldöntöttem, hogy laptopom ezzel az alkalommal itthon marad, úgyhogy egy hétig nem leszek netközelben. Érdekes lesz egy netfüggő alaknak, mint én. Hogy fogom azt kibírni? Majd meglátjuk. Ja, most jut eszembe.. meg kell még keresnem a fényképezőgép töltőjét. Nesnek igértem fényképeket Ibizáról. Most az a baj, hogy nem tudom hova raktam, miután visszajöttem Indiából (ki a fene gondolt akkor arra, hogy 6 hónapra rá szabira fogok menni), úgyhogy, Nes, a fényképek most a töltőn megtalálásán múlnak. ;-)

Most írás közben keresgéltem, de nem találtam. Máskor folytatom a vadászatot... De amit találtam, a régi fehér farmerem, amiből már négy éve kihíztam. Egy próbát merészeltem, és csodák csodája: fel sikerült vennem cipőkanál segítsége nélkül! Hosszú volt az út a 105 kg-ról a mostani 89 kg-ra. Legalább két sikerélményem volt ma: a röplabázás és a farmer. Közben töröm a fejem, hogy hol hagyhattam azt a töltőt. Még két nap van hátra, ebből a hétből. Még nemtom mit csináljak a hosszú hétvége alatt. Megyek aludni, holnap megint korán kelés; reggel találkozom szüleimmel a Nyugatinál, mielőtt elmennék az irodába.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

105 kg??? Vékony pasinak gondoltalak. Mondjuk a 89 sem kevés! Bár függ a magasságtól is, de azért vékony csak nem lehetsz. Pedig mertem remélni, hogy az vagy:)

Independence írta...

Meg van hozzá a magasságom... :-P Ennyit mondok erről... ;-)