2007. augusztus 18., szombat

Elkezdődött a hétvége

Nem rég jöttem haza. Ma este úgy döntöttem, hogy elmegyek egyik bárba. Érdekes estének bizonyúlt. Kezdem a végével: fél kettő, három negyed kettőkor indultam haza és csak egy órás gyaloglásomban telt. Legalábbma is megvan a mozgás, mivel ma reggel nem tudtam menni kondizni a csütörtök esti buli miatt. Nem azért, mert be voltam nyomva (ananászlétől eddig még sosem rugtam be), hanem azért mert két bowling party után az izmaim ma strajkoltak. Még a hasam is izomlázas volt! Hazafelé, az utcán találtam pénzt. Ez már a negyedik hét, hogy kint az utcán (vagy buszon) találok pénzt. Valaki egyszer azt mondta nekem, hogy ha pénzt találsz az utcán az szerencsét hoz....

Ma este időben voltam a bárban, kb. tízre érkeztem. Meg is rendeltem a korsó sört, és lültem, vártam az eseményeket. Negyed 11 lehetett, amikor láttam, hogy a (magyar) exem bejönn a bárba. (ja, tájékotatás képen, összesen két exem van, egy magyar és egy holland. A magyar sráccal olyan három hónpaig voltam. A hollanddal meg nyolc hónapig tartott a kapcsolat). Kiderült, hogy csak pénzt jött be váltani és nem is látott. Még azon morfondíroztam, hogy szólítszam-e meg, vagy sem. Nem szólítottam meg. Nem menekülés volt, hanem a szakításunk eléggé megvidelte őt és nem akartam neki megint felkavarni az egészet.

Aztán, megint egy kis idő után, mellém ült két srác. Az egyik elkezdte rombolni a berendezést (véletlenül) és megkérdeztem, hogy szokása a berendezés rombolása. El kezdtünk beszéltegni hárman. Kiderült, hogy Washington DC-ben laknak. Az egyik srác neve Mike, a másiké pedig Jason. Négy napra vannak itt Pesten, utánna mennek Dubrovnikba és akkor lassan haza. Mindenféléről dumáltunk: meló, politika, Amerikai elnökválasztás, környezet és környezetvédelem. Később kiderült, hogy még többen voltak DC-ből. Mindössze olyan 6-8 fő volt onnan. Nagyon kedvesek volt a Mike és a Jason és szépen múlt az idő. Mielőtt haza indultam volna, megbeszéltük, hogy szombat éjfélkor találkozunk egy másik bulihelynél. Úgy tünik a hétvégém más lesz a tervezettnél...

Nincsenek megjegyzések: